تغییر محل انبار آدوراطب به دلیل سیل، اقدام پیشگیرانه در مقابل سیل اخیر

اخبار مقالات
1398.02.24

تغییر محل انبار آدوراطب به دلیل سیل به عنوان یک عملیات مهم و حیاطی برای جلوگیری از هرگونه اتفاقی انجام […]

تغییر محل انبار آدوراطب به دلیل سیل به عنوان یک عملیات مهم و حیاطی برای جلوگیری از هرگونه اتفاقی انجام شد. با توجه به بارشهای سنگین در استان های غربی و همچنین رسیدن سیلاب ناشی از آن به دشت خوزستان و ریسک آبگرفتگی مرکز توزیع اهواز به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون، طی جلسه اضطراری کارگروه مدیریت بحران در شرکت آدوراطب، تصمیم به تغییر محل نگهداری داروها از مرکز فعلی شرکت آدوراطب به فضایی ایمن تر و دارای استاندارد انبارش دارو به صورت موقت، گرفته شد.

از این رو با تلاش شبانه روزی همکاران مرکز اهواز، همکاران زنجیره تامین، لجستیک، ایمنی و بهداشت و حسابرسی داخلی این امر در زمان کمتر از 24 ساعت، با رعایت فاصله ایمن از جریان آب در شهر اهواز، و همچنین رعایت الزامات کنترل دما و رطوبت برای تمام اقلام انبار انجام گرفت و این اقدام ارزشمند موجب شد تا توزیع دارو به هموطنان در استان خوزستان بدون کوچکترین خللی ادامه یابد.

لازم به ذکر است این تغییر فضا با کنترل کامل سازمان غذا و داروی استان خوزستان بوده و با رعایت اصول نگهداری و توزیع دارو انجام شد.

با توجه به بارش های اخیر در کل کشور در سال جاری، اقدامات مناسب جهت آمادگی مقابله با هر گونه حوادث ناشی از سیل برای مراکز گرگان، مشهد، سنندج، کرمانشاه، ایلام، تبریز و ارومیه نیز با حضور مدیران و مسئولان مرتبط انجام پذیرفت.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تغییر محل انبار آدوراطب به دلیل سیل، اقدام پیشگیرانه در مقابل سیل اخیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681