بازدید از مدرسه بیمارستان مهر آیین توسط کارکنان آدوراطب

اخبار مقالات
1397.11.29

شرکت آدوراطب در راستای مسئولیت اجتماعی خود در شهریور ماه از مدرسه بیمارستان مهر آیین بازدید بعمل آورد. شرکت آدوراطب […]

بازدید از مدرسه بیمارستان مهر آیین

شرکت آدوراطب در راستای مسئولیت اجتماعی خود در شهریور ماه از مدرسه بیمارستان مهر آیین بازدید بعمل آورد.

شرکت آدوراطب در راستای مسئولیت اجتماعی خود در شهریور ماه با حضور برخی از مدیران و همکاران دفتر مرکزی، از مدرسه بیمارستان مهر آیین بازدید و هدایای خود را اهدا کرد.

مدرسه بیمارستان “آینده سازان توسعه مهر آیین” برای نخستین بار در ایران و در داخل بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)، با هدف نگاه به کودکان بیمار و محروم از تحصیل و کمک به فقر زدایی آموزشی محیطی را برای تحصیل آنان فراهم نموده است.

این مدرسه با سیستم آموزشی منحصر به فرد و متناسب با وضعیت روحی و روانی کودکان بیمار و نیازمند و با بهره گیری از مدرسان داوطلب به جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان، طی زمان بیماری و بستری آنها در بیمارستان می پردازدو علاوه بر آموزش های دروس تحصیلی با کمک تیم روان درمانی موسسه به درمان شرایط روحی و روانی کودکان بیمار نیز پرداخته و در نهایت طی تقویت مثبت اندیشی و درمان روحی در کودکان به تسریع فرآیند درمان جسم ایشان کمک شایانی می نماید.

طبق هماهنگی و اعلام نیازمندی های این مجموعه که شامل لوازم کمک آموزشی، تفریحی و بهداشتی بود این اقلام توسط شرکت آدوراطب تامین و تقدیم آن مجموعه شد.

آدوراطب به عنوان شرکتی یاری کننده همواره تلاش دارد تا در فعالیت های انسان دوستانه در غالب مسئولیت اجتماعی خود نقش موثری ایفا نماید.

بازدید از مدرسه بیمارستان مهر آیین بازدید از مدرسه بیمارستان مهر آیین بازدید از مدرسه بیمارستان مهر آیین

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازدید از مدرسه بیمارستان مهر آیین توسط کارکنان آدوراطب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681