افتتاح مرکز تهران غرب شرکت آدوراطب

اخبار مقالات
1397.05.19

شرکت آدوراطب به منظور بالاتر بردن تمرکز درتوزیع، فروش و پوشش بهتر مناطق مختلف استان و شهر تهران، تصمیم به […]

افتتاح مرکز تهران غرب شرکت آدوراطب

شرکت آدوراطب به منظور بالاتر بردن تمرکز درتوزیع، فروش و پوشش بهتر مناطق مختلف استان و شهر تهران، تصمیم به تفکیک مرکز تهران به دوبخش تهران شرق و تهران غرب گرفت.

طی ارزیابی و تصمیم واحد بازاریابی و فروش، مشتریان تهران از خیابان ولى عصر به دو بخش تقسیم شدند،به نحوى که محدوده تهران غرب از خیابان ولى عصردر شرقی ترین محدوده آغاز و تا شهرک گلستان در غربی ترین نقطه استان تهران و در جنوبی ترین نقطه تا کهریزک امتداد یافت تا بدین ترتیب بالغ بر 850 مشترى را به وسعت 14000 کیلومتر مربع تحت پوشش قرارگیرد.

طی بررسی های انجام شده در پاییز سال 96 در انبار مرکزی شرکت آدوراطب، قرار بر این شد مدیریت و پرسنل مرکز فروش تهران غرب در انبار مرکزی آدوراطب مستقر شوند. با توجه لزوم بهینه سازی فضای موجود،فضای های قابل استفاده در بخش های مختلف شناسایی و مراحل نقشه کشی عملیات بازسازی واحد فروش تهران غرب به مساحت 130 متر مربع شامل اتاق کنفرانس، اتاق آموزش، فضای اداری، سالن غذا خوری طی مدت 2 ماه انجام پذیرفت.

عملیات بازسازی واحد فروش تهران غرب به مساحت 130 متر مربع شامل اتاق کنفرانس اتاق آموزش، فضای اداری،  مجموعه به ترتیب به مساحت های 20 و 40 متر مربع طی مدت 2 ماه انجام پذیرفت. عمده فعالیت های انجام شده طی این پروژه شامل: تغییر پلان فضای موجود، بازسازی زیر ساخت ها و ایجاد فضاهای جدید متناسب با نیاز واحد متقاضی طی تغییرات انجام پذیرفته در سالن غذا خوری کارمندان، حدود 20 متر مربع به این فضا اضافه گردید.

مراسم افتتاح تهران غرب

در افتتاح این مرکز که با حضور مدیریت عامل، مدیران ارشد و میانی و پرسنل در 2 اردیبهشت ماه انجام شد. در این مراسم ابتداد به بازدید از فضاهای بازسازی شده پرداخته شد که شامل فضای اداری، سالن کنفرانس،سالن آموزش و سالن غذا خوری بود و سپس طی مراسم رسمی که با سخنرانی آقای دکتر مهدیان مدیر عامل، آقای دستجردی مدیر ارشد بازاریابی و فروش و آقای زنگیدن ادامه پیدا کرد که طی سخنرانی، سیاست های کلی تفکیک مراکز شرق و غرب برای حاضرین مطرح شد.

این مراسم با پذیرایی و عکس یادگاری به پایان رسید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افتتاح مرکز تهران غرب شرکت آدوراطب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681