باشگاه مشتریان آدوراطب بر مبنای «اعتقاد به ارزش مشتریان بعنوان شرکای تجاری» در خرداد ماه سال 1400 تاسیس شد. همراهی با داروخانه‌ها در مسیر پیشرفت و رسیدن به جایگاه برتر و در نتیجه رشد و منفعت دوجانبه در این همکاری، از اهداف اصلی این باشگاه است. آدوریوم با حمایت وفادارانه ی بیش از ١١٬٠٠٠ شریک تجاری خود در سراسر کشور، فرصتی برای ایجاد ارتباط مؤثر، تسهیل در کسب و کار و رشد حرفه ای همه جانبه فراهم می سازد. آدوریوم، سنگ بنای یک همکاری بلندمدت است.

 

این مراسم با حضور جناب آقای محسن فیاض دستجردی مدیر عامل شرکت آدوراطب ، محمد جعفریان مدیر روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی گروه کوبل، پریسا مولایی مدیر برنامه ریزی فروش و بازاریابی، سید محمد باکی مدیر فروش کشوری، سید مرتضی شکری مدیر ارشد مالی و مهران داسگر مدیر بهینه سازی عملیات روز چهارشنبه 19 خرداد ماه صورت گرفت.

 

تعداد 228 مشتری از سراسر ایران که در این مرحله وارد باشگاه شدند به صورت آنلاین در ایونت حضور داشتند.

صحبت از «باشگاه » همیشه در ذهن هر کدام ما تصویری مثبت ساخته است به ویژه وقتی به شیرینی نتیجه حضور در یک باشگاه فکر می‌کنیم مطلب آن در ذهن چند برابر می شود. مشتریان باشگاه مشتریان آدوراطب نه تنها از خدمات ویژه ای برخوردار می شوند بلکه از سود و منفعت مناسبی بهره خواهند برد.

تصاویر مربوط به رونمایی از باشگاه مشتریان آدوریوم