کاوش گستر دارو

Kavosh Gostar Darou

کاوش گستر دارو در زمینه تخصصی داروسازی فعالیت دارد. این شرکت که در سال 1385 تاسیس شد، پیشرو در بازار محصولات ژنریک انکولوژی در ایران محسوب می شود.
کاوش گستر دارو به عنوان یک نماینده قابل اعتماد برای شرکای ما که شامل شرکت های چند ملیتی پیشرو هستند، عمل می کند. قابلیت های عملیاتی محلی ما خدمات منحصر به فرد، حرفه ای و مقرون به صرفه را در امور توزیع، نظارتی و پزشکی ارائه می دهد. کاوش گستر دارو همواره ارتباط نزدیکی با تامین کنندگان خود داشته است، در برنامه ریزی استراتژیک، توسعه کسب و کار، بودجه بندی، حل مشکلات و هر حوزه مرتبط دیگری که به طور بالقوه بر هر دو طرف تاثیر می گذارد، مشارکت می کند.

آدوراطب نماینده پخش و توزیع محصولات دارویی شرکت کوبل دارو در ایران، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چشم انداز: چشم انداز ما تبدیل شدن به ارائه دهنده پیشرو و ارجح محصولات مراقبت های بهداشتی دارویی تخصصی و مرتبط برای بازارهای محلی و منطقه ای بر اساس کیفیت برتر و استانداردهای تکنولوژیکی بالا است. این چشم انداز برای ارائه جهت کلی برای شرکت ما طراحی شده است. آنچه را که ما برای ادامه موفقیت در آینده بر اساس تغییرات در بازار و توانایی‌هایمان نیاز داریم، توصیف می‌کند.


ماموریت: ماموریت ما ارائه درمان و مراقبت مقرون به صرفه، ایمن و با بالاترین کیفیت برای درمان نیازهای پزشکی برآورده نشده بیماران است. ما به دنبال راه حل های نوآورانه ای هستیم که بتواند نیازهای پزشکی برآورده نشده را برآورده کند و به سلامت و رفاه مردم جامعه ما کمک کند. ما بیماران و خانواده های آنها را مهم ترین شرکت کنندگان در فرآیند مراقبت های بهداشتی می دانیم. ما متعهد به ارتقای کیفیت زندگی آنها هستیم. همانطور که در شعار ما گنجانده شده است، ماموریت ما یک ماموریت برای زندگی است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681