ایروکاست® 10 میلی گرم

نام ژنریک مونته لوکاست
طبقه دارویی مونته لوکاست
شکل دارو قرص روکشدار (بزرگسالان)
تعداد در بسته بلیستر - 30 عدد
دوز 10 میلی گرم
ترکیبات دارو مونته لوکاست
مکانیسم عمل آنتاگونیزاسیون رسپتور لکوترین
موارد مصرف پیشگیری از حمله آسم ناشی از ورزش، درمان رینیت آلرژیک و درمان نگهدارنده آسم از موارد استفاده ایروکاست به شمار می‌آیند. قرص ۵ میلی‌گرم جویدنی ایروکاست برای کودکان و قرص ۱۰ میلی‌گرم ایروکاست برای مصرف بزرگسالان است.

توجه داشته باشیم که تجویز داروی نسخه ای تخصص پزشک است و برای این مورد همیشه با پزشک معالج مشورت نمائیم.

قرص ایروکاست® ۱۰ میلی گرم، از دسته داروهای آنتی لکوترین، تولیدی شرکت داروسازی عبیدی است و توسط شرکتهای پخش دارو در داروخانه‌های معتبر سراسر کشور توزیع می‎شود. این دارو با نام ژنریک مونته لوکاست شناخته شده است و برای پیشگیری و درمان علائم مرتبط با آلرژی فصلی و مزمن نظیر آسم کاربرد دارد. مصرف ایروکاست® ۱۰ میلی گرم نیازمند نسخه پزشک است و برای بزرگسالان تجویز می‎شود. این دارو به‌صورت قرص‌های جویدنی ۵ میلی گرم برای کودکان و قرص ۱۰ میلی گرم برای بزرگسالان عرضه می‌شود.

قرص ایروکاست برای چیست؟ کنترل بیماری‌های تنفسی و آلرژی فصلی

قرص ایروکاست، دارویی کلیدی برای بیماران مبتلا به آسم و آلرژی فصلی، به‌خصوص در موارد خس‌خس سینه و گرفتگی گلو است. این قرص برای ریه و تنگی نفس، کنترل و پیشگیری از علائم ناشی از آسم تجویز می‌شود و در مواقع نیاز، پیش از ورزش برای جلوگیری از مشکلات تنفسی هنگام ورزش کاربرد دارد. ایروکاست، با نام ژنریک مونته لوکاست، در درمان رینیت آلرژیک نیز مؤثر است و در پیشگیری از برونکواسپاسم ناشی از فعالیت بدنی توسط پزشک معالج تجویز می‎شود.

بررسی نحوه مصرف و بهترین زمان مصرف قرص ایروکاست

طریقه مصرف قرص ایروکاست 10 میلی گرم برای افراد 15 سال به بالا تجویز و توصیه می‎شود روزانه یک‎بار، صبح یا عصر مصرف شود. این دارو به‌منظور کنترل و پیشگیری از علائم آسم و رینیت آلرژیک فصلی به کار می‌رود. دوز مصرفی برای کودکان زیر 15 سال باید مطابق با تجویز پزشک باشد. کودکان در رده سنی 6 تا 14 سال می‌توانند از قرص 5 میلی‌گرمی و کودکان 2 تا 5 سال از قرص 4 میلی‌گرمی استفاده کنند. بسیار مهم است که مصرف قرص مونته لوکاست دقیقا طبق دستور پزشک و در زمان‌های تعیین شده انجام شود تا اثربخشی آن به حداکثر برسد.

آشنایی با عوارض مصرف قرص ایروکاست® ۱۰ میلی گرم

قرص ایروکاست® ۱۰ میلی‌گرم در برخی موارد عوارضی مانند بدن درد، سرفه و مشکلات تنفسی به‌همراه دارد. علاوه‌بر این، خشکی یا درد گلو، تب، سردرد و احساس ضعف و خستگی از دیگر عوارض شناخته شده هستند. برخی افراد ممکن است از ایجاد حساسیت و قرمزی در ناحیه چشم و گونه‌ها شکايت کنند، دچار دل‌درد شده یا با مشکل در بلع مواجه شوند.

در مقایسه با شربت کتوتیفن که به‌عنوان یک آنتی‌هیستامین برای جلوگیری از حملات آسم حساسیتی استفاده می‌شود، ایروکاست گرچه مفید است اما بیمار را متحمل بعضی عوارض جانبی می‌کند که نیاز به مدیریت دارد. مصرف این دارو باید با آگاهی کامل از تمامی عوارض جانبی ممکن تحت نظارت دقیق پزشک انجام شود.

قیمت قرص ایروکاست؛ استعلام قیمت از داروخانه‌های سطح کشور

قرص ایروکاست، یکی از محصولات کلیدی شرکت داروسازی عبیدی است که با قیمتی رقابتی نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی در بازار عرضه می‌شود. این دارو که در دوزهای ۵ میلی‌گرمی برای کودکان و ۱۰ میلی‌گرمی برای بزرگسالان موجود است، برای کنترل و پیشگیری از علائم آسم و رینیت آلرژیک استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت و خرید قرص ایروکاست، به داروخانه‌های معتبر مراجعه کنید.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایروکاست® 10 میلی گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681