همایش آموزشی حسابداران آدوراطب برای سومین بار برگزار شد

اخبار مقالات
1397.05.10

سومین همایش آموزشی حسابداران در تیر ماه 97 با حضور مدیریت محترم عامل ، مدیران ارشد شرکت و کلیه حسابداران […]

سومین همایش آموزشی حسابداران در تیر ماه 97 با حضور مدیریت محترم عامل ، مدیران ارشد شرکت و کلیه حسابداران آدوراطب طی دو روز متوالی در هتل المپیک و مجموعه ورزشی تفریحی کردان برگزار گردید.

روز نخست این همایش با سخنرانی جناب آقای دکتر مهدیان مدیر عامل محترم شرکت در خصوص مشکلات اقتصادی و اهمیت توجه به نقدینگی آغاز شد و سپس جناب آقای نایبی مدیر ارشد محترم در خصوص هدف برگزاری همایش و نقش جدید حسابداران در اعتبار سنجی مشتریان و کار گروهی، سخنانی را بیان فرمودند. همچنین در ادامه جناب آقای دستجردی و جناب آقای محسنیان نیز راهنمایی های لازم در خصوص همکاری مشترک میان حسابداران و دیگر واحدها را متذکر شدند.

در ادامه نیز کارگاه های آموزشی با موضوعات اعتبارات، داشبورد مالی کلیک ویو، حسابداری مالی، بودجه و هزینه های جاری و سرمایه ای در مراکز با مشارکت حسابداران برگزار شد. در انتها نیز پنل تاخیر چک و معوقات با استفاده از تجربیات حسابداران برتر برگذار گردید.

روز دوم این همایش در مجموعه ورزشی تفریحی چهار باغ کردان برگزار شد.

گروه آموزشی اکسیژن ، شرکت کنندگان را با استفاده از بازی های چند مرحله ای گروهی در راستای ایجاد حس همکاری، جمع گرایی و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده که همواره در اجرای کارهای مهم ضروری می باشد:آموزشهای مهمی داده و خاطره ای خوش برای حضار  برجای گذاشتند .

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همایش آموزشی حسابداران آدوراطب برای سومین بار برگزار شد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681