برای چاقی صورت دارو مصرف کنیم؟

مقالات
1400.11.24

زیبایی همیشه مورد توجه زنان و مردان بوده و داشتن آن می‌تواند روی میزان اعتماد به نفس و احساس خوشحالی […]

برای چاقی صورت دارو مصرف کنیم؟

زیبایی همیشه مورد توجه زنان و مردان بوده و داشتن آن می‌تواند روی میزان اعتماد به نفس و احساس خوشحالی تاثیر مثبتی بگذارد. اما بعضی اوقات بر اثر تغییر رژیم غذایی، فعالیت زیاد، افزایش سن و قرار گرفتن در معرض خورشید صورت لاغر شده و روی زیبایی تاثیری منفی می‌گذارد. بعضی از افراد هم به صورت ژنتیکی صورت لاغری دارند و برای چاق شدن صورت خود از روش‌های مختلفی کمک می‌گیرند.

در ادامه مقاله به بررسی روش‌های مختلف چاق و سفت شدن صورت برای مردان و زنان می‌پردازیم. همچنین درباره مصرف قرص چاقی صورت، بهترین ویتامین برای چاقی صورت و انواع روش‌های دارویی و تغذیه‌ای برای جلوگیری از شل و آویزان شدن صورت صحبت می‌کنیم.

اهمیت و تاثیر چاقی صورت در زیبایی و جذابیت

شخصی با صورت جوان، شاداب و جذاب در نظر ما همیشه فردی زیبا به نظر می‌آید. به همین دلیل افراد برای زیباتر شدن و جلوگیری از پیری زودرس به دنبال روش‌های مختلفی برای شادابی و چاق کردن صورت خود هستند. عوامل مختلفی مثل انجام ورزش‌های سنگین، عدم رعایت رژیم غذایی مناسب و وراثت وجود دارند که باعث لاغر شدن و لاغر ماندن صورت می‌شوند. اما می‌توان با روش‌های مناسبی طراوت و شادابی را برای صورت برگرداند.

بسیار از مردم برای رفع لاغری صورت اقدام به خوردن دارو بدون تجویز پزشک می‌کنند. مصرف قرص چاقی صورت یکی از آسان‌ترین روش‌ها در دسترس مردم است. اما بهترین روش برای چاق و شاداب کردن صورت استفاده از مواد غذایی مقوی، مکمل‌ها و ورزش کردن است. شرکت پخش دارو آدوراطب یکی از برترین شرکت‌های فروش و توزیع محصولات دارویی، مکمل و تجهیزات پزشکی در ایران است. همچنین توزیع بهترین برند‌های دارویی نظیر داروسازی دکتر عبیدی، سانوفی و کوبل دارو را در اختیار دارد.

برای چاقی صورت دارو مصرف کنیم؟

 دلیل لاغری صورت چیست؟

داشتن صورت لاغر با چین و چروک برای بسیار از افراد ناخوشایند است. چرا که برجستگی گونه‌ها و پر بودن چهره می‌تواند، زیبایی دو چندانی به صورت افراد بدهد.اما یکی از اصلی‌ترین دلایل لاغری صورت افزایش سن و بیماری‌های مختلف است. عوامل دیگری هم مثل مصرف داروهای مختلف مثل داروهای دیابت یا بیماری‌های زمینه‌ای نیز می‌تواند زمینه‌ساز لاغری صورت شود. از دیگر عوامل لاغری صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آفتاب سوختگی
  • عدم تعادل هورمونی
  • کاهش وزن شدید
  • سیگار کشیدن
  • مصرف برخی داروهای خاص
  • استرس
  • کمبود خواب
  • عوامل تشدید کننده محیطی
  • ژنتیک

خوردن انواع ویتامین، مکمل و قرص برای چاقی صورت

یکی از آسان‌ترین روش‌های شاداب و جذاب کردن صورت استفاده از قرص و مکمل‌های دارویی است. امروزه بسیاری از افراد برای اینکه چین و چروک‌های صورت و سیاهی زیر چشم را از بین ببرند از قرص‌ها و بهترین ویتامین‌ برای چاقی صورت کمک می‌گیرند. استفاده از مکمل‌های کلسیم و ویتامین‌ E می‌تواند به شادابی و پرکردن صورت شما کمک کند.

همچنین استفاده از بهترین قرص‌ چاقی صورت در داروخانه و شرکت‌های پخش دارو حتما باید با تجویز پزشک متخصص همراه باشد. چرا که عوارض قرص چاقی صورت ممکن است، صدمات جبران‌ناپذیری به صورت و بدن شما بزند. شرکت آداوراطب با فروش و توزیع محصولات بهترین برند‌های ایران مثل کوبل دارو، آسترازنکا، داروسازی دکتر عبیدی، سانوفی و … بهترین محصولات سلامتی را خدمت شما عرضه می‌کند.

بی عوارض ترین قرص چاقی صورت

تزریق ژل و بوتاکس، چاق شدن صورت در طب مدرن

امروزه بسیاری از افراد برای داشتن زیبا و جذاب به دنبال روش‌های جدید و مدرن می‌روند. یکی از روش‌های چاق کردن صورت تزریق ژل و بوتاکس است. در این روش مقداری چربی و ژل را به صورت مصنوعی به پوست تزریق می‌کنند که جایگزین چربی‌های از دست رفته پوست صورت شود. روش تزریق ژل و بوتاکس یک روش پزشکی و پر هزینه است و ممکن است بدون نظر پزشک متخصص عوارضی را نیز به همراه داشته باشد.

طب سوزنی، تلفیق طب قدیمی و مدرن

در طب سوزنی از سوزن‌های نازک و ظریفی استفاده می‌شود. این سوزن‌ها در جاهای حساس بدن وارد می‌شوند و باعث افزایش جریان خون و تولید کلاژن پوست می‌شوند. کلاژن موجود در پوست باعث انسجام و سفتی پوست و مانع از شل شدن و افتادگی آن می‌شود. طب سوزنی یکی از روش‌های قدیمی برای تقویت عضلات صورت و بدن است که دوره درمان آن حدود یک ماه طول می‌کشد.

قویترین قرص چاقی صورت

ماساژ صورت، موثرترین روش شاداب شدن صورت

با تقویت و تمرین عضلات صورت از طریق ماساژ می‌توان چاقی و شادابی را به صورت بازگرداند. ماساژ صورت با روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن خراطین، جوانه گندم و شیر سرد می‌تواند چین و چروک‌ها را از صورت شما دور کند. البته استفاده از روغن‌ها برای ماساژ صورت می‌تواند عوارضی مثل آلرژی برای پوست‌های حساس داشته باشد.

حرکات ورزشی صورت، روشی ارزان برای چاقی صورت

حرکات ورزشی و تمرینات ساده صورت ارزان‌ترین راه برای چاقی صورت است. با تحریک گونه‌ها چربی بیشتری به گونه منتقل نمی‌شود بلکه از این طریق شکل و فرم گونه شاداب‌تر به نظر می‌رسد. از جمله روش‌های یوگا صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با غنچه کردن لب و بلافاصله لبخند زدن با دهان بسته می‌توانید گونه خود را تحرکی کنید.
  • با انگشت اشاره و انگشت وسط لپ‌ها را به صورت دروانی به بالا برده و ماساژ دهید.
  • لپ‌های خود را به مدت 30 ثانیه از هوا پر و سپس خالی کنید.
قویترین قرص چاقی

استفاده از ماسک صورت، روش مناسب و آسان

یکی از روش‌های آسان و طبیعی چاق کردن صورت و چاق نگه‌داشتن صورت استفاده از انواع ماسک‌های صورت است. ماسک‌های صورت گزینه مناسبی برای انواع کرم‌های شیمیایی و لوسیون‌های بازاری هستند. ماسک‌ها باعث افزایش رطوبت پوست می‌شوند و پوست را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهند.

از بهترین ماسک‌های صورت می‌توان به ماسک آلوئه‌ورا، ماسک گلاب، ماسک عسل، ماسک جوانه گندم، ماسک خیار و گلابی، ماسک سیب‌زمینی و ماسک گل رس اشاره کرد. همچنین بعضی افراد برای چاق شدن صورت خود از مواد طبیعی دیگری مثل سیب، شیر، آووکادو، تخم مرغ، خیار و بلغور جو دوسر برای ایجاد ماسک استفاده کنند.

تغذیه مناسب و مقوی، بهترین راه‌حل برای جلوگیری از لاغری صورت

بهترین راه برای کند کردن روند پیری پوست و لاغری صورت مصرف مواد غذایی مناسب و مقوی است. عادت‌های غذایی و استفاده از غذا‌های دارای پروتئین و چربی که باعث آسیب رساندن به دیگر اعضای بدن نمی‌شوند، بهترین گزینه برای چاق شدن صورت هستند. گروه‌های غذایی مثل میوه و سبزیجات، آجیل، سالاد‌ کاهو، شیر و نوشیدن آب کافی به شاداب‌تر شدن پوست شما کمک فراوانی می‌کند.

  • مصرف میوه و سبزیجات باعث افزایش ویتامین‌های مختلف در بدن شده و در نتیجه باعث چاق شدن و شاداب‌تر شدن پوست می‌شود.
  • آجیل‌ها به دلیل داشتن چربی مناسب و ویتامین E می‌توانند کمبود چربی و ویتامین پوست را جبران کنند.
  • خوردن سالاد‌ کاهو در وعده‌های غذایی باعث افزایش شادابی و طراوت پوست می‌شود.
  • خوردن جوانه گندم از ویتامین‌های E و B بهره‌ می‌برد و قادر به افزایش آب میان‌بافتی و آبرسانی گوست است.
  • آلوئه‌ورا و سیب با داشتن ویتامین C و سیب با داشتن آنتی اکسیدان فراوان می‌توانند با تولید کلاژن باعث چاق‌شدن و بهبود سلامت پوست شوند.
  • نوشیدن روزانه حداقل 8 لیوان آب می‌تواند پوست شما را مرطوب نگه‌دارد. نوشیدن آب کافی روزانه یکی از موثر‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های پر شدن صورت و گونه‌ها به شمار می‌آید.
عوارض قرص چاقی صورت

نکات مهم برای حفظ چاقی و شادابی پوست

برای داشتن پوستی زیبا و جذاب باید به تغذیه، ورزش و دستورات دارویی و پزشکی توجه کنیم. برخی از نکات مهم و تکمیلی برای چاق شدن و جلوگیری از لاغری پوست صورت عبارتند از:

  • از کشیدن سیگار و خوردن مشروبات الکلی دوری کنید.
  • از لوازم آرایشی و کرم‌ها کمتر استفاده کنید.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.
  • تنقلات مضر و فست‌فود‌ها را به حداقل برسانید.
  • شستن صورت و بخور را فراموش نکنید.

آدوراطب، برترین شرکت پخش سراسری دارو در ایران

در این مقاله به پرسش برای چاقی صورت دارو مصرف کنیم یا نه پاسخ داده و نکاتی را برای توپر شدن صورت عنوان کردیم. همچنین راهکارهای دیگری را برای افزایش شادابی و نشاط پوست صورت بررسی کردیم. یکی از روش‌های چاقی صورت استفاده از دارو و قرص‌هاست که حتما باید با تجویز و هماهنگی پزشک متخصص انجام شود.

شرکت آدوراطب از برترین شرکت‌های پخش دارو در ایران است. شرکت آدوراطب در حوزه فروش و توزیع محصولات دارویی، مکمل و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می‌کند و به عنوان بهترین شرکت در نگهداری و توزیع محصولات شناخته می‌شود. همچنین این شرکت توزیع محصولات وارداتی و تولیدی برند‌هایی مثل داروسازی، دکتر عبیدی، سانوفی، آسترازنکا و کوبل دارو را بر عهده دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دارو‌ها و ثبت سفارش از طریق شماره 021-88385660-80 با مشاورین آدوراطب در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برای چاقی صورت دارو مصرف کنیم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681