مرکز پخش دارو جدید ایلام افتتاح شد

اخبار
1402.09.05

در راستای تحقق اهداف شرکت پخش آدوراطب مبنی بر سهولت دسترسی به داورها برای بیماران در سراسر کشور، مرکز جدید […]

در راستای تحقق اهداف شرکت پخش آدوراطب مبنی بر سهولت دسترسی به داورها برای بیماران در سراسر کشور، مرکز جدید ایلام نیز افتتاح شد. این مرکز همانند سایر مراکز شرکت آدوراطب، به صورت کامل منطبق با استانداردهای انبارش و توزیع دارو می­باشد. در این انبار، تمامی بخش ها شامل جداسازی فضای توزیع و انبارش، ایرلاک، سردخانه، قفسه­بندی استاندارد، رختکن، سکوی بارگیری و تخلیه، فضای تحویل و شمارش بار دیده شده است. تیم زنجیره تأمین شرکت آدوراطب با طراحی اصولی و دقیق این انبار بخش قابل توجهی از نیاز دارویی استان ایلام را تحت پوشش خواهد داد.

مرکز فروش و توزیع ایلام در زمینی به مساحت 2500 متر مربع در زمانی حدوداً شش ماهه ساخته شده است. فضای انبارش این مرکز 300 متر مربع با ظرفیت تقریبی 200 پالت می­باشد و جهت حفظ دمای داروهای این انبار در هنگام تخلیه و بارگیری و منطبق با بالاترین استانداردهای لجستیکی بین المللی، فضای ایرلاک مناسب به مساحت 60 متر مربع تخصیص داده شد. همچنین برای تحویل داروها به ناوگان پخش در این مرکز، یک فضای حدوداً 30 متری نیز به سالن تفکیک اختصاص داده شده است تا موزعین روزانه داروها را تحویل و در کوتاه­ترین زمان به داروخانه­های سراسر استان ایلام تحویل نمایند. در این مرکز یک سردخانه مجهز به پایش دما به صورت آنلاین نیز ساخته شده است تا داروهای یخچالی در فضای کامل استاندارد نگهداری و کنترل شوند. شرکت پخش آدوراطب در نگهداری و تحویل داروهای یخچالی همواره تأکید بسیار زیادی بر حفظ زنجیره سرد دارد. این زنجیره از لحظه تحویل از کارخانه تا زمان تحویل به داروخانه­ها همواره تحت کنترل قرار دارد و دمای داروها در تمامی مراحل به صورت لحظه­ای پایش می­شود.

ما در شرکت پخش آدوراطب با هدف سهولت دسترسی به انواع داروهای گروه کوبل، دکتر عبیدی و سایر تأمین­ کنندگان تلاش کرده­ایم تا مرکز پخش استان ایلام را با بالاترین استاندارد راه­اندازی نماییم. حفظ سطح سرویس در ارائه خدمات لجستیکی یک شرکت پخش دارویی با توجه به وجود استانداردهای مختلف دارای ابعاد مختلفی می­باشد که گام­های اصلی آن به شرح ذیل می باشد:

  • تخلیه و تحویل صحیح داروهای ارسالی در مرکز
  • چیدمان و بسته بندی مناسب داروها در انبار جهت تحویل به داروخانه­ها
  • ارسال داروها در کوتاه­ترین زمان ممکن طبق سفارشات داروخانه­ها با حفظ کیفیت اولیه

 

در استان ایلام با وجود حدود 200 داروخانه، روزانه سفارشات مختلفی دریافت می­شود. تمامی همکاران مرکز ایلام در تلاش هستند تا درخواست های ثبت شده را در زمانی کوتاه نهایی نمایند. انجام عملیات لجستیک در این مرکز طبق دستورالعمل­های موجود در شرکت پخش آدوراطب همزمان با وجود تجهیزات و امکانات لجستیکی استاندارد، بالاترین کیفیت را به بیماران و داروخانه های این استان ارائه خواهد کرد.

با توجه به اهداف بلند مدت گروه کوبل و شرکت آدوراطب ما در تلاش هستیم تا در سراسر کشور عزیزمان در تمامی استان ها بدون در نظر گرفتن شرایط محلی، بهترین خدمات لجستیکی در پخش دارو را فراهم نماییم. شرکت آدوراطب با رویکرد برطرف کردن نیاز دارویی بیماران توسعه فعالیت های خود را در استان های مختلف در دستور کار دارد. حفظ سطح سرویس، ارائه خدمات لجستیکی استاندارد و تأمین اقلام مورد نیاز دارویی بیماران در تمامی مراکز آدوراطب از اهمیت بالایی برخوردار است. ما می­دانیم، بهینه سازی عملیات فروش و توزیع در یک شرکت پخش همواره نیاز به بهبود زیرساخت های لجستیکی هم از لحاظ نرم­افزاری و هم سخت افزاری دارد. بنابراین شرکت آدوراطب سالیانه با به روز رسانی زیرساخت­ها سعی بر آن دارد به عنوان یک شرکت پخش دارویی استاندارد در مسیر توسعه و پیشرفت همواره حضوری پررنگ داشته باشد.

 

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز پخش دارو جدید ایلام افتتاح شد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681