مرکز توزیع زاهدان با هدف افزایش سطح عملکرد و خدمت رسانی به مشتریان و هموطنان عزیز استان سیستان و بلوچستان با همکاری واحدهای مختلف از ابتدای بهمن ماه 1399 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی 60 روز مراحل اجرایی این پروژه انجام گرفت.

این مرکز در شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان با مساحت 1200 متر مربع، شامل 450 متر مربع فضای انبارش و 200 متر مربع فضای اداری به بهره برداری رسید.

ظرفیت انبارش این مرکز 440 پالت برای کالاهای عادی و 52 مترمکعب فضای سردخانه ای می باشد.

تجهیزات مرکز زاهدان بر اساس آخرین استانداردهای انبارش دارویی شناسایی و تامین گردیده اند. که می توان به مواردی همچون استاکر، پرده هوا، دیزل ژنراتور، تجهیزات کامل مانیتورینگ آنلاین دما و رطوبت، سردخانه، تجهیزات صنعتی نظافت آب و خاک در محیط انبارش، تجهیزات ایمنی، درب اتوماتیک سوله و … اشاره نمود. امید است با راه اندازی مرکز زاهدان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان با سرعت و کیفیت بهتر از خدمات و  سبد کالای سلامت محور گروهکوبل بهره مند گردند.

از تلاش و کوشش تمامی همکارانی که در اجرای این پروژه مشارکت نموده اند کمال تشکر را داریم.

مراکز توزیع دارویی شرکت آدوراطب به 25 مرکز رسید. عملکردی درخشان با پوششی مناسب که آخرین آن بهمن ماه سال 1399 به طور رسمی در شهر زاهدان افتتاح شد. استان سیستان و بلوچستان که در ماه های اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه بود با راه اندازی این مرکز دارویی از سوی شرکت آدوراطب در وضعیت قابل توجه ای قرار گرفت.

تصاویر مربوط به افتتاح مرکز زاهدان