سومین سمینار سراسری زنجیره تامین

اخبار مقالات
1397.05.19

سومین سمینار آموزشی کارکنان زنجیره تامین شرکت آدوراطب اردیبهشت ماه 97 در مجوعه ورزشی، تفریحی کردان برگزار شد. در این […]

سومین سمینار آموزشی کارکنان زنجیره تامین آدوراطب

سومین سمینار آموزشی کارکنان زنجیره تامین شرکت آدوراطب اردیبهشت ماه 97 در مجوعه ورزشی، تفریحی کردان برگزار شد.

در این سمینار بزرگ آموزشی تمامی انباردارن، موزعین، رانندگان تمامی مراکز شرکت آدوراطب حضور داشتند.

طبق برنامه ریزی انجام شده، در این سمینار کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف، کارگاه های آموزشی و تفریحی برگزار شد.

در روز نخست این سمینار که با حضور مدیریت محترم عامل و مدیران ارشد شرکت آدوراطب آغاز گردید و در ابتدا آقای دکتر مهدیان مدیر عامل شرکت آدوراطب سخنانی را ایراد فرموده و سپس آقای امینی مدیر ارشد زنجیره تامین نیز طی سخنرانی خود به دستاورد ها و فعالیت های پیش روی زنجیره تامین پرداخته و نوید توسعه ناوگان حمل و نقل آدوراطب در آینده به عنوان ناوگان سبز دادن که هیچ شرکت توزیع در کشور در این زمینه فعالیتی نداشته.

سپس آقای محسنیان مدیر ارشد منابع انسانی به سخنرانی پرداخته و از پرسنل انبار های اراک، اردبیل ، شیراز و سنندج به عنوان انبار های برتر سال 96 که طی ارزیابی فنی شناخته شده تجلیل بعمل آمد.

پس از این مراسم کلاس آموزشی GDP/GSP  (اصول بهینه انبارداری و اصول بهینه توزیع)  توسط آقای دکتر عدلی برگزار شد. شرکت آدوراطب به منظور ارتقا عملکرد پرسنل خود در اصول انبارداری و توزیع همواره این دوره کلاس را برگزار می کند.

خانم دکتر سعادتی به عنوان مسئول فنی شرکت آدوراطب، اصول کیفی انبارش و توزیع دارو را برای شرکت کننده گان شرح داده و بعد از ایشان آقای گایینی به ارائه مباحثی در مورد ایمنی و بهداشت کار پرداختند.

روز نخست این سمینار با صرف شام رسمی در مجتمع چهارباغ به اتمام رسید.

روز دوم این سمینار با کلاس آموزشی “بازبینی الزامات داخل انبار” برای پرسنل انبار توسط آقای زنگیدن و آقای سعادتی و کلاس آموزشی رانندگی تدافعی برای ماموران توزیع و رانندگان توسط آقای گایینی برگزار شد.

دوره های مدیریت اسناد، کارگاه بسته بندی، چیدمان، بارگیری و تخلیه سامایش، تخلیه دیتا لاگر نیز برای پرسنل انبار برگزار گردید.

کارگروهی همواره در رسیدن سازمان ها به اهداف خود اهمیت فراوانی دارد و شرکت آدوراطب مبنای فعالیت های خود را کار گروهی قرار داده و همواره به اهداف خود رسیده است.

در این سمینار، گروه آموزشی اکسیژن طی برنامه ریزی از قبل انجام شده شرکت کنندگان در این سمینار را در 6 گروه با شش رنگ مجزا دسته بندی کرده و با استفاده از کلد باکس های توزیع دارو، بازی گروهی که شامل چند مرحله می باشد را طراحی و اجرا کردند .

این بازی به نحوی طراحی شده بود که افراد هر گروه در چند مرحله مختلف آبی که در کلد باکس ها قرار داده شده بود را طی چند مرحله مختلف جابجا کرده و هر تیمی که از لحاظ زمانی موفق به انجام این کار می شد را بعنوان برنده معرفی می کردند.

در ادامه این بازی های گروهی ساخت صندلی با استفاده از بادکنک بادی بود که تیم های مختلف با همکاری اعضای خود اقدام به ساخت صندلی بادکنکی کرده، برای اعلام بهترین صندلی ساخته شده یکی از یکی از پرسنل انبار برای تست همکاری و تیم زرد در مجموع دوبازی قهرمان شد.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سومین سمینار سراسری زنجیره تامین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آدوراطب است.

ثبت شکایات
تلفن واحد شکایت: 021-88385681